Sivun sisältöön
seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Keskiviikko, 25.09. ja Torstai, 26.09. välillä.
J
Loistavat symbaalit
Jazu 30.08.2023
Jotkut sanoivat kommenteissa että riden kupu olisi jotenkin vaikea saada soimaan, mutta ei kyllä mun mielestä. Voi tietysti johtua siitäkin kun on käsin taottuja niin jokainen on oma yksilö. Minä ostin ääninäytteiden ja arvostelujen sekä youtu.be videoiden vuoksi enkä ole katunut. Ihanat symbaalit jotka syttyy helposti ja soundi on hienostunut mutta kova. Hi-hat oli loistava siitä huolimatta vaikka "vuotaa" joidenkin mukaan. Kyllä se minunkin mielestäni vuotaa mutta mun mielestä kuuluu asiaan kun on käsintaotut niin eihän ne voi identtiset olla millään. Mua ei haittaa. Sopii hyvin joka musiikkityyliin.

R
Cymbals from heaven
Rento 23.09.2021
These cymbals are what you wish for when you going for looks and sound overall. They have shiny great round sound. Only no go for me is that i was hoping for getting, more of a "jazzy sounding cymbals". These cymbals are very fitting for rock and all around music playing.