Sivun sisältöön
seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

15,90 €
Sis. ALV. Ei sisällä 5,90 € rahtikulua

Arvioitu toimituspäivä Keskiviikko, 16.10. - Torstai, 17.10.
Y
Hyvät
Your_Nightmare 27.11.2017
Olen käyttänyt näitä kapuloita jo pari kuukkautta, ja ne ovat hyvin laadukkaat. Ne sopivat hyvin käteen eivätkä liuvu. Huono puoli on vain se että, teksti ja kuvat lähtevät helposti pois soittaessa. Mutta se on mielipide kysymys. Kapulat ovat sopivan kokoiset kädessä ja soittaessa niistä saa hyvän otteen. Ne ovat myös tosi hienot. Kapuloissa on Josh Dunin allekirjoitus, joka valitettavasti lähtee helposti pois. Käyn soittamassa studiolla niillä. rummuista saa hyvän äänen kun soittaa. Punainen väri ei lähde niin helposti pois kuin kuvat, ja se on hyvä juttu. Se lähtee vain siinä tapauksessa, jos sinä lyös esim. Hit-hatiin kapulan keski-osalla. Ne ovat myös tosi hyvin värjätyt. Väri on tosi raikas ja on tosi hyvin pysyy kapuloiden pinassa. Puu josta kapulat ovat tehty on tosi hyvä ja kestävä. Vaikka löisi kun kovaa, ne silti pysyvät kunnossa. Jos olet Twenty one pilotsin fani, tämä on sinun unelma ostos! ensin minä hämmästyin kun näin ne thomanilla, koska aikasemmin olen nähnyt nämä kapulat voin englannin- kielisillä sivustoilla. Tämä oli tosi iso yllätys minulle!. Kapuloilla on myös tosi huvä väri kontrasti ja sopivuus .