Käyttö

Ominaisuudet

Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 15.07. ja Tiistai, 16.07. välillä.
BL
Erittäin hyvä amatöörikäyttöön
Beer League Drummer 25.10.2023
Käytän Xvive U4:ää pääasiassa bänditreeneissä. Samassa pienessä tilassa toimii digitaalisen mixerin käyttöön asennettu reititin, jolla 4 soittajaa säätää in-earejaan puhelimilla tai tabletilla. Lisäksi Bossin WL-50 langaton lähetin käytössä kitaralle. Tässä ympäristössä ei Xviven kanssa ei ole mitään ongelmia ja olen hyvin tyytyväinen äänenlaatuun ja siihen, että saan treenit vedettyä in-eareilla.

Aion vetää tällä seuraavan keikan testiksi. In-earien käyttö on amatööripiireissäni vielä yllättävän harvinaista, eikä riskiä liiasta kuormituksesta pitäisi helposti tulla. Siksi en vielä aio hankkia räkkiini kalliimpaa UHF-lähetintä. Tämä tuote operoi aika tunkkaisella 2.4 GhZ -alueella, joten suosittelen mm. langattomalle mixerille multiband-reititintä, mahdollistaen yleensä esim 5 GhZ käytön.

Annoin työnjäljestä yhden miinuksen, sillä mielestäni lähettimen virtanappi on aivan turhan löysä. Olen kuljettanut näitä mukana tulleessa pikkupussissa repussa treeneihin ja pariin otteeseen huomannut, että virtanappi on valahtanut jossain kohdin itsestään On-asentoon ja kuluttanut tarpeettomasti akkua - yhdellä kertaa tyhjäksi asti. Vastaanottimessa sen sijaan katkaisimessa on edes vähän vastusta ja samanlaisia vahinkoja pitäisi sattua harvemmin. Pienen miinuksen annan myös kestävyydestä, kun onnistuin vain muutamalla pudottamisella (tiedän, itseäni saan syyttää) aiheuttamaan pienen halkeaman lähettimen muoviseen etuosaan. Nämä eivät siis todennäköisesti kestä useampaa vauhdikasta matkaa
betonilattialle.

Jos budjettisi on korkeintaan tuo pari saturaista, suosittelen tätä laitetta kaikkinensa lämpimästi. Aiemmin minulla on kokemusta edullisista langallisista patterikäyttöisistä in-ear-vastaanottimista. Voinpa sanoa, että mini-USB -lataus on paljon miellyttävämpää kuin patterikotelon kanssa räplääminen.
Käyttö
Ominaisuudet