Sivun sisältöön
seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Käyttö

Ominaisuudet

Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Tiistai, 30.07. ja Keskiviikko, 31.07. välillä.
A-
Aidon vahvistimen tuntuinen vintage tweed
Antero -85 11.03.2023
Minulla on ollut useita käsintehtyjä tweed-vahvistimia, ja olen etsinyt pitkään digitaalista versiota vastaavasta. Lähimmäksi pääsi Quad Cortex tweed-vahvistimen Neural Capture -ominaisuudella.

Muistelin, että UA:lla oli Tweed ´55 plug.in, josta pidin kovasti. Tilasin tämän tuotteen sen muistikuvan perusteella.

Woodrow on soittotuntumaltaan, hyvin lähellä oikeaa vahvistinta (vertasin vierekkäin Quad Cortexia ja tätä, ja tämä jäi käyttöön). Juuri soittotuntuman takia.

Pedaalissa sinänsään ei ole paljon eri vaihtoehtoja / ominaisuuksia, mutta soundi on hieno ja reagoi hyvin lähellä sitä, miten oikea vahvistin reagoi. Toimii pedaalien kanssa hyvin.

Room-toiminta on erityisen hyvä. Laatu on samaa kuin OX Top Boxissa Room. Suosittelen tweed-soundien ystäville!
Käyttö
Ominaisuudet