Vakaus

Käsittely

VK
15 Unitin pyörällinen räkki
Ville K. 14.09.2013
Todella hyvänlaatuinen vaneriräkki pyörillä. Tämä oli jo kolmas samanlainen, minkä olen Thomannilta tilannut. Tulen varmaan jatkossa vielä tilaamaan lisää samanlaisia räkkilaitteilleni.

Tukevanoloinen. Ei keiku. Isot pyörät, joten räkki rullaa nätisti, myös lastattuna. Hyvälaatuiset osat. Perhoslukot ja kahvat erittäin tukevantuntuiset. Sekä edellämainitujen sijoittelu on hyvä. Hyvällä korkeudella mm. räkkiä nostellessa.

Työn jälki on hyvää eikä vanerien liitoskohdat irvistä. Muutenkin jälki on jo sitä luokkaa, että räkki käytännössä tuntuu "vesitiiviiltä".
Räkkiraudat ovat hyvät ja kestävät. Kiskot eivät ole vääntyneet ainakaan omassa käytössä vaikka painoa räkkeihin on tullut suhteellisen paljonkin mm. useiden päätevahvistimien muodossa.

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen ostokseen ja kokonaisarvioksi jää erinomainen. Ainakin hintaluokassaan Thomannin räkit ovat laadultaan timanttia!
Vakaus
Käsittely