7,90 €

Arvioitu toimituspäivä Tiistai, 16.07. - Keskiviikko, 17.07.
j
kestää kestää ja kestää
jazzlemmy 14.09.2017
Todella toimiva ja kestävä piuha. Ollut kotikäytössä jopa yli 5 vuotta eikä hajoamisesta tietoakaan. Suosittelen vahvasti jokaiselle musiikkia harrastavalle.

Hintaansa nähden oikein hyvä kaapeli
Antti4361 30.01.2014
Ostin näitä pari kappaletta ja ne ovat nyt olleet 6 vuotta käytössä kotona, keikoilla ja treenikämpillä, harrastelijakäytössä tosin. Aina puran kaapelit soiton jälkeen joten näitä on kääritty todella usein. Liittimetkin ovat kestäneet hyvin, eikä ole tuon kuuden vuoden aikana ollut kertaakaan mitään ongelmia näiden kanssa. Näitä ostan kyllä lisää, niin hyvin ovat kestäneet. Kangaspäällysteiset piuhat tosin keräävät itseensä enemmän likaa ja ovat vaikeammin puhdistettavia mutta näemmä kestävätkin sitten paremmin.

PL
sssnake 6PP vintake red
Pentti L. 30.08.2013
YLLÄTTÄVÄN HYVÄÄ KAMAA.KUUSI METRIÄ PITUUTTA JA HIENO VÄRI,PUNAINEN ANTAA VISUAALISTA NÄYTTÖÄ KÄYTTÖÖN,SOITTOON.MINULLA ON HYVIÄ KOKEMUKSIA USEISTA SNAKE TUOTTEISTA,ENKÄ OLE PETTYNYT.TÄYTYY AINA MUISTAA,ETTÄ HUOLELLINEN KOHTELU TAKAA JOHDOILLE PITKÄN IÄN.SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI TOISLLE MUUSIKOILLE.KIITOS!

D
Värikäs kaapeli.
Dippimies 07.12.2017
Minulla käytössä kitarapiuhana yleensä vahvistimelta PA-järjestelmään. Tunnistan mustien piuhojen seasta heti omani.
Tyylikkään näköinen ja melko notkea. Luultavasti kestää minun käytössä hyvin. Voin suositella.