Valaisu

1 Arvostelu

TM
Hyvä kokonainen spottisetti
Tuomas M. 04.02.2019
Ostin setin, koska ledivalojen mukaan tuli vielä case. Lamput ovat ehkä vähän turhankin kookkaat, mutta valaisevat hyvin.

Työnjälki on ihan hyvää. Yhden lampun tuuletin särisi, mutta takuuhuoltona laittoivat kuntoon, tosin takapaneeli asennettiin väärin päin. En jaksanut enää lähettää takaisin. Mukaan tulevien läppien ruuveja olen joutunut kiristelemään, että pysyvät annetussa asennossa.

Säädettävä värilämpötila on ihan monipuolinen, mutta eipä siinä sitten loppuviimein ole kovin montaa käyttökelpoisia väriä.

Spottikäytössä kuitenkin ajavat asiansa ja valaisevat hyvin. Meillä kun ei ole niin aktiivisessa käytössä, niin ei harmita pienet viat. Jos enemmän keikkailisin, olisin varmaankin palauttanut setin. Tyytyväinen olen kuitenkin hintalaatusuhteeseen. Meille kelpaa ja ajaa asiansa.

Tuuletin hurisee kun täydellä teholla ajaa, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Caseen ei lamppujen, porttien ja virtajohtojen lisäksi muuta sitten mahdukaan. Portitkin pitää erikseen aina asentaa.
Valaisu