Ominaisuudet

Ilmainen toimitus sis. ALV:n

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 28.06. mennessä
Mahtava pedaali, mutta...
Anssi 26.09.2013
Olen vuosien varrella omistanut monia eri merkkisiä huippu pedaaleja(Iron Cobra, Eliminator, DW5000), ja tämä Jojo-pedaali on ylivoimaisesti omaan jalkaan parhaan ja luonnollisimman tuntuinen poljin. HIntaansa nähden tämä ei kuitenkaan herätä samanlaista laadun tuntua kuin esim. Taman tai Pearlin huippupedaalit. Eniten huomio kiinnittyy polkimen kantapää-osan saranaan, jossa on selvää klappia sivusuunnassa. Poljin ei kuitenkaan keinu jalan alla. Olin yhteydessä Sonoriin sähköpostilla, ja he kertoivat pienen väljyyden johtuvan siitä että sarana piti saada mahdollisimman matalaksi herra Mayerin toiveiden mukaisesti, jolloin siihen ei voitu laittaa siinä on loistavatkuulalaakereita, joilla sarana olisi saatu täysin tukevaksi. Toisaalta Esim Pearlin Eliminatorin sarana on suunnilleen yhtä ohut ja siinä on ruuvit joilla saranan välystä voi itse säätää. Pedaalin pika kiinnitys vanteeseen on omalla setillä soittaessa hienosti toimiva, mutta kun lähtee keikkailemaan laina bassareilla, joutuu vanteen paksuuden mukaan pedaalin säätämään aina uudestaan, joka hieman aina harmittaa. Toisaalta jos käyttää aina omaa settiä, on pedaalin kiinnitys todella nopeaa ja vaivatonta. Loppujen lopuksi hankinta ei harmita yhtään koska tuntumaltaan tämä on tähän asti kokeilemistani pedaaleista paras, ja olen siihen hyvin tyytyväinen. Ja koska Jojo Mayer. :)
Ominaisuudet