Ominaisuudet

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 5.07. mennessä
JA
Keskiverto mikki kohtalaiseen hintaan
Juha A. 28.03.2014
Tämä mikrofoni on setupissani liitetty audiointerfaceen, josta signaali on ketjutettu edelleen esivahvistamisen jälkeen eteenpäin tietokoneen äänikortille. Tässä nimenomaisessa käyttötarkoituksessa tuote palvelee käyttäjäänsä täysin, eikä pienen taajuuskorjailun jälkeen jää valitettavaa.

Kyseisen mikrofonin taajuusvasteesta johtuen yläpään äänialue kuuluu haitallisen selkeästi. Sihahtavat ässät saadaan kuitenkin kuriin vaimentamalla signaalia 8-9 kHz paikkeilta 5-6 dB.

Vastaavanlaista äänenlaatua ei tähän hintaan saa lavalier-tekniikan mahdollistaman erittäin alhaisen SNR(signal/noise ratio)-ansiosta. Suosittelen mikrofonia ainakin tilanpuutteesta kärsiville, mikäli signaalinvahvistus ja taajuuskorjaus saadaan tarvittaessa hoidettua