Sivun sisältöön
seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Käsittely

Ilmainen toimitus sis. ALV:n

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 2.08. mennessä
S
Mulle just sopiva reppu
Sytirävajous 28.09.2022
Mua ärsytti pitkään se kun en löytyny mistää sopivan kokosta reppua mihin mahtuisi Arturia Keystep 37, syntikka ja läppäri samaan aikaan. Ostin tämän alunperin DJ ohjainta varten ja kävi positiivisena yllätyksenä se että sopi myös mun syna jami settien roudaamiseen.

Reppu tuntuu mukavalta kantaa vaikka ois survottu täyteen tavaraa ja koostaan huolimatta se ei tunnu pullistavan tai hytkyvän ärsyttävästi. Mutta jos haluaa pullistella niin toi on kätevä ominaisuus että ton tilaa voi leventää.
Käsittely

Kontrolleri Bag
Aki7068 29.07.2015
Tilava reppu / kuljetuskassi useimmille kontrollereille. Itse käytin Traktor S4 kontrolleria tässä bägissä. Taskuja on ja vetoketjuja riittää, ehkä jopa liikaakin. Itse olisin kaivannut selkeämpää paikkaa kuulokkeille. Etutaskut kun olisivat eteenpäin joustavammat niin kuulokkeet kulkeutuisi niissä paremmin, nyt isoimmille kuulokkeille ei meinaa löytyä kunnollista paikka, vaikka tilaa onkin.