Kyser Quick Change Capo Acoustic BK

Arvioitu toimituspäivä Torstai, 4.07. - Perjantai, 5.07.
J
Toimiva capo
Juan-75 17.08.2018
Pidän tämän mallin käytettävyydestä. Pitää hyvin, eli ei rämise kielet ja on nopea käyttää. Itse säilytän capoa aina kitaran virityslavassa, josta helppo ottaa biisien vilillä käyttöön. Olen käyttänyt vuosia ko. mallia ja useita sellaisia. Miinuksena mainittakoon kuitenkin vielä, että pari tällaista on mennyt poikki ja samasta kohtaa. Liekkö tyyppivika? Mutta hyvä ja hinta-laatu suhteeltaan toimiva ratkaisu.

q
Kyser Quick Change
qazimodo 14.09.2015
Ihan ok capo sähkö- ja akustiselle kitaralle. Itse olen havainnut pieniä vire-ongelmia tätä capoa käyttäessä. Tuntuu myös että tämä on aseteltava todella tarkasti jotta kaikki kielet soi samantasoisesti. Käyttö on kuitenki nimensä mukaisesti nopeaa, mutta parempiakin capoja löytyy markkinoilta.

Kelpo capo
Tuntematon 01.02.2017
Tämä on oikeastaan jokaisen kitaristin pakkohankinta, sillä aina aika ajoin sävellajin vaihtaminen ns. lennosta tulee eteen.

Capo pitää vireen aika hyvin, joskin pidemmän käytön jälkeen capon jousi alkaa hiljalleen löystymään. Tämän tapahtumista voi omalta osaltaan estää olemalla käyttämättä kyseistä capoa liian paksukaulaisten, esim. nylonkielisten / 12-kielisten kitaroiden kanssa. Viisaampaa on käyttää sellaisille instrumenteille niille suunniteltua capoa.

Mutta hyvä, perustavaa laatua oleva capo tämä joka tapauksessa on.