5 / 5

Ominaisuudet

Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 15.07. ja Tiistai, 16.07. välillä.
AK
Huippumikrofoni -Supersoundilla
Anssi K. 09.03.2021
Päätin päivittää Heil PR35 mikrofonin tähän uudempaan Heil PR37 malliin. PR35 on hyvä mikrofoni ja olen käyttänyt sitä n 4 vuotta hyvällä menestyksellä. Uusi PR37 on silti selkeästi soundiltaa parannaltu malli Heil perheeseen.
Kokonaisuudessaan tarkempi ääniskaala ja selkeämpi ja erottelevampi alakerta tekevät mikrofonista voittajan!
Kierrolle epäherkkä suunnittelu keikkatilanteessa todella hyvä ja vuodot muista äänilähteistä ovat myös erittäin vähäisiä. Jos jotain negatiivista pitää keksiä, niin Heilille tyypilliset runkoäänet vielä vähän vaivaavat , mutta niiden kanssa kyllä pärjää.

Laulun lisäksi olen äänittänyt kotistudiossa mm.akustista kitaraa,haitaria ja saksofonia hyvällä menestyksellä. Suosittelen!
Ominaisuudet