Sivun sisältöön
seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Ominaisuudet

Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Torstai, 17.10. ja Perjantai, 18.10. välillä.
J
Erinomainen kitara vaativaankin käyttöön.
Januski 19.02.2021
Epiphonen Humbucker Classic Pro mikit erinomaisia, en lähtisi vaihtamaan. Laatu kaiken kaikkiaan erinomainen. Omistan myös Tony Iommi Epiphone signature SG:n vanhemman version ja tämä sopii erinomaisesti sen rinnalle astetta lempeämmillä saundeilla (kontra Gibsonin Tony Iommi mikit). Ainoa valituksen aihe; yläsatulan (nut) korkeus. En viitsinyt rokottaa pisteitä siitä että yläsatula vaati hiomisen, joka mielellään jätetään ammattilaisen tehtäväksi. Satun omistamaan viilasarjan, joten suoritin toimenpiteen itse. Soitin oli ala-arvoinen alimpien nauhojen kohdalla eli ylävireinen soitettaessa. Tyypillistä käsittääkseni Epiphoneille (mielipide perustuu pariin omistamaani Epiphoneen ja Epiphone User Groupin keskusteluihin). Olen ostanut Thomannilta 16 kitaraa ja on ikävä kyllä myönnettävä että välillä laaduntarkkailun ohitse pääsee häpeällisen isoja virheitä. Tosin olen pääsääntöisesti ollut tyytyväinen. En siis arvostelussani voinut rankaista Epiphonea laaduntarkkailun virheistä. Asiakasta ei voi velvoittaa viilaamaan yläsatulaa järkevälle korkeudelle tai ensisijaisesti kitaran saatuaan viemään sen ammattiluthierille. Onneksi itse omaan perustaidot mainitsemiini säätöihin.
Ominaisuudet