seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 22.07. ja Tiistai, 23.07. välillä.
J
3015LF
Jokker 14.10.2013
Pari vuotta sitten olin hankkimassa uutta kaappia bassoa varten. Aikani selailtuani nettiä
törmäsin amerikkalaiseen talkbass sivustoon. Siellä oli käynnissä kova kohina Fearful nimisestä DIY kaapista. Eli - tee se itse - tyyppisestä ratkaisusta. Koska olen suhteelisen kätevä käsistäni ja kolvikin niissä pysyy päätin ottaa haasteen vastaan. Kyseessä on kaksitiekaiutin jossa on jakosuodin. Wooferina eli alataajuuksia toistavana kaiutinelementtinä käytetään juurikin kyseistä Eminence Kappalite 3015LF kovaäänistä. Huom. Kyseessä siis elementti jonka lopussa kirjaimet LF. Eminencellä myynnissä myös 3015 ilman LF merkintää. Se ei sovellu tähän konstruktioon. 3015LF on subbari tyyppinen elementti ja vaatii jakosuotimen ja keskiäänielementin. Soundillisesti 3015LF menee todella mataliin taajuuksiin säilyttäen kuitenkin selkeyden ja olemaan puuroutumatta. Elementti sopii myös PA-rakennelmiin suuren tehonkestonsa takia.