seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Ilmainen toimitus sis. ALV:n
Saatavilla 2-3 viikon sisällä
Saatavilla 2-3 viikon sisällä

Tuotetta saatavilla pian varastoon ja lähetykseen.

HK
EMG DG-20
Hannu K. 19.06.2014
Gilmour on käyttänyt tätä EMG DG-20 systeemiä useita vuosia. SA yksikela mikit on johdotettu EXG-piirikorttiin jossa tone ja treble säädöillä voidaan säätää ylä ja alapäätä vahvistaen, toimii kuin ekvalisaattori. Koko paketti laadukkaan tuntuinen ja tehty helpoksi vaihtaa ainakin alkuperäiseen American stratoon. Helpot asennus-ja kytkentäohjeet jolla vaihdon tekee kielenvaihtoineen alle tunnissa. Liittimet ja johdot ovat valmiina ja kolvia ei tarvitse käyttää. Itse irroitin alkuperäisen maajohdon koska sitä ei tuossa ollut ja ei ongelmia sen suhteen ole vielä ilmennyt. Soi parhaiten mielestäni aidon putkivahvistimen kanssa. Säätöjä joutuu hieman hakemaan koska minulla ainakin korosti aluksi liikaa yläpäätä mutta varmaan kaikille löytyy sopiva säätö korvan mukaan. Löytyy tuhdit humbucker soundit. 9-voltin pariston voi laittaa plexin alle tai johdottaa kanteen? Suosittelen.