11,70 €

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 8.07. - Tiistai, 9.07.
AM
Kielisettien eliitiä
Atte M. 04.08.2014
Erinomainen, kestävä ja puhtaasti soiva kieli laatuvalmistajalta. Kauhutarinat nanoweb-pinnoitteen kestämättömyydestä ovat uskoakseni peräisin sekä soittajan että soittimen huonosta huollosta.

Kielien pikainen puhdistus siihen tarkoitetulla apuvälineellä jokaisen soittokerran jälkeen ja luonnollisesti myös likaisilla käsillä soittamisen välttäminen saavat pinnoitteen kestämään ja kielen soimaan heleästi erittäin pitkään. Rasvaiset näpit, hiki ja likainen otelauta ovat pinnoitteelle myrkkyä, mikäli altistus on tarpeettoman suurta.Lisäksi pinnoite ainakin vaikuttaisi parantavan kielten liukumista nauhoja pitkin, mikä mahdollistaa hurjaakin hurjemmat bendit ilman häröääniä.

Kieliä ostaessa on äärimmäisen järkevää panostaa laatuun. Ei ole mitään järkeä säästää muutamaa euroa kielisetissä, kun pienellä lisäpanostuksella saa merkittävästi paremman soittotuntuman, paremman soundin ja paremman kestävyyden.

Tuntematon 23.12.2014
Todella hyvin kestävät, soivat puhtaasti ja pitkään. Sileät soittaa.
Laadukkaat ja hintansa arvoiset. Mielestäni nämä ei kuluta kitaran nauhojakaan, niin kuin jotkut "halppis" kielet, eli jatkaa samalla myös kitarankin soittoikää.
Nämä ovat hyvät, muita ei tarvitse.
Suosittelen!

T
Nanoverb
Törsti 11.08.2023
Todella hyvä sointinen ja kestävä kitaran kieli, hyvä soittotuntuma. Korkeahko hinta tasoittuu pitkäaikaisella toimivuudella. Olen käyttänyt näitä kieliä jo monta vuotta, kokeillut välillä muita ja palannut jälleen näiden pariin. Suosittelen lämimästip

V
Laatua ja kestävyyttä
Veikko 30.01.2014
Jos haluaa pulittaa kielistä jonkun verran enemmän saa rahalleen vastinetta ostamalla kyseiset kielet. Itse pidän puhdas sointisista ja yleensäkin puhtaista kielistä, Elixirin kielet tuntuvat pysyvän kauemmin aikaa "tuoreina" verrattuna peruskieliin. Jos ei tällaisesta välitä, suosittelen ostamaan mahdollisimman halpoja, eihän hyvä soundi ole kielistä kiinni!

n
Amazing
nothingx 26.05.2018
Great strings with superb durability. Elixir is my all time favourite brand because of the overall quality with their products.

IL
Kestävät kielet
Iiro L. 24.02.2014
Erittäin kestävät kielet kitaralle. Käytän pääosin kaikissa kitaroissani Elixir kieliä, koska ne kestävät niin pitkään, sekä soivat hyvin. Normaalisti kielet menevät huonoksi 1/3 ajassa, kun taas elixirit kestävät helposti tuon kolminkertaiset ajan.
Tulen jatkossa käyttämään myös näitä kieliä! Suosittelen!

p
Suosikkikielet
piko 24.06.2015
Elixir Nanoweb Super-Light on suosikkisettini. Käytän tätä settiä kaikissa sähkökitaroissani. Pidän tuntumasta ja soundista ja siitä, että kielet säilyvät kovasta soitosta huolimatta tuoreen tuntuisina varsin pitkään. Minulla toteutuu selvästi, että näillä kielillä vaihtoväli on n. 2-3x verrattuna halvempiin peruskielisetteihin.

MJ
Kestää, kestää!!!
Mikko J. 20.12.2013
Lupausten mukainen kielisetti; nämä kestävät hyvinä pitkään! Jos vielä välillä malttaa hieman rätillä pyyhkäistä, kestävät nämä vieläkin pidempään saundin säilyessä hyvänä. Omassa käytössäni perinteiset kielet kestivät noin kuukauden. Näillä kielillä mennään 3-4 kuukautta huolettomasti.

S
SmoNorro 26.11.2017
Nanowebit käytössä kaikissa sähkö ja akustisesta kitaroissani. Sillä nämä säilyttää saundinsa jopa vuosia ja päivittäisessä käytössä voi hyvinkin kestää jopa vuoden.

E-
Paras kielipaketti
Eppu -71 26.02.2023
Monta merkkiä tullu kokeiltua ja nämä olen todennut itselleni parhaiksi. Hyvä sointi ja kestävät pitkään.