19,90 €

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 15.07. - Tiistai, 16.07.
TE
Kestävä ja tukeva peruspleku
Teemu E. 21.04.2015
Kestää paljon paremmin käyttöä mitä ohuemmat plektrat. Tietty riippuu mistä tykkää, mutta itse en näiden käyttöönoton jälkeen enää edes harkinnut muun mallisia plektroja. Paketti on sopivan hintainen ja plektroja on niin että riittää hetkeksi aikaa.

P
Perusvarma Dunlopin plektra!
Puhtis 15.04.2017
Pitkään etsin hyvää perusvarmaa plektraa. Tuli siinä kokeiltua kitaransoiton alkutaipaleella esimerkiksi Harley Benton Nylon Player Pick Set Mixed. Elämäni ensimmäinen plektrasetti.. Ehkä joku tykkää, muttei ollut minun makuuni.. Eipä tuolloin tullut ajateltua, että plektralla on todellakin väliä!

Kerran unohdin omat plektrat kotiin kun treenailtiin kaverin kanssa. Sain häneltä parit Dunlopin Jazz III plekut ja tykästyin heti! Samana pävänä laitoin tilaukseen ja nyt olen pärjännyt tällä yhdellä setillä jo useamman vuoden. Sopii hyvin yksiin sähkiksen soiton kanssa. Voin suositella lämpimästi!

Mielenkiinnosta oli kokeilussa myös Petrucci sarjaa Dunlopin III:sia. Mielestäni tämä "perus" III-sarjalainen pesee kyseisen tuotteen! Perus III on pienempi, kestää paremmin kulutusta, halvempi.

Dunlopin Jazz III setistä ei ole pahaa sanottavaa. Plektra sopivan kokoinen käteen. Kestävä, joten ei plekun kärki ole heti pyöreä. Setti on edullinen kestoon nähden. Setti on tarpeeksi iso, ei tarvitse heti uutta tilailla. Hyvä plektra nopeaan ja tarkkaan soittoon!

Plussia:
- Musta
- Todella pitkäikäinen setti
- Vankka
- Setissä on 24 plektraa ( ei haittaa jos muutama hukkuu)

Tuntematon 24.04.2016
Todella hyvä plektra. Sopiva paksuus ja pysyy hyvin sormissa.
Pitkäikäisyys

Hyvä plektra tarkempaan tai nopeaan soitantaan
Tuntematon 23.03.2017
Plektran koko on hyvä pikkutarkkaan työhön ja nopeisiin juttuihin. Paksuus on myös hyvä, jos tykkää soittaa myös rankemmalla kädellä. Koko tuntuu hyvältä sormissa, mutta vaatii myös totuttelemista.

Kestää myös pitkään! Olen käyttänyt nyt muutamia vuosia ja toimii edelleen!

Käteensopiva
Tuntematon 29.03.2016
Mikäli paksuus on omaan mieleen, niin varmasti loistovalinta. Itsellä ei valittamista. Paksumpikielisten kitaroiden ja bassojen soittoon suosittelen paksumpaa plekua.

.10 sopii hyvin.

M
Loistava pleku
Mikerius 23.10.2014
Tällä plekulla pikkaa hitaasti ja nopeasti. Pysyy hyvin näpeissä ja käyttäähän se iso J:kin näitä...

BL
Loistava plektra
Beer League Guitarist 22.11.2018
Näitä vuosia sitten tilattuja plektroja on vielä hyvä kasa jäljellä. Olen siirtynyt pysyvästi Jazz III:een heti ensitilauksen jälkeen rakastuttuani. Tuntuma on jokaiselle yksilöllinen, mutta suosittelen lämpimästi kokeilemaan, jos pienempi ja jäykkä plektra sopii omaan tyyliisi.

k
Paras pleku.
kanta-asiakas 07.08.2018
Parhaat plekut kunnon jyystöön. Mahtava tuote.

V
Loistava plektra
Veikko 01.02.2014
Ehdoton suosikkini kun pitää soittaa vähän rokimpaa musiikkia.
plektra sopii hyvin käteen, on todella kestävä ja pysyykin kädessä yllättävän hyvin. Yleensä suosin grippipintaisia plektroja, koska käteni hikoavat nin paljon, mutta tässä ote pitää gripin puutteesta huolimatta!

M
Mahtavat
Mirtzu 05.02.2023
Ote pitää hyvin ja eivät kulu vaikka kuinka kova kourasesti soittaa suosittelen jos haluaa jäykkiä plektroja kitaralla jammailuun