Sivun sisältöön
seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Käsittely

Vakaus

Sis. ALV. Ei sisällä 5,90 € rahtikulua
Saapuu varastoon arviolta viikon kuluessa
Saapuu varastoon arviolta viikon kuluessa

Tuotetta saatavilla pian varastoon ja lähetykseen.

P
dixon pa-cm-sp cymbal mount
Petri8860 29.11.2013
Toimiva laite.

Tämän tarkoituksena on toimia erillisenä peltiständinä ilman omaa jalkarakennetta. Laite siis kiinnitetään johonkin toiseen standiin ja asetellaan toivottuun asentoon.
Laite on selkeä ja helppokäyttöinen. Komponentit ovat isokokoisia, joten käyttömukavuutta löytyy paksusormisemmallekin kaverille. Kahdella siipimutterilla toimiva peruskiinnitys vaikkapa peltistandiin (ohuin kiinnitys noin 16 mm, paksuin noin 45 mm). N-tanko on tuttua noin 10mm halkasijaltaan olevaa tavaraa ja kiinnitetty tukevasti kolmipistekiinnityksellä (jossa 360 asteen säätö) karhennuksen kohdalta perusvarteen. Kiristys yhdellä tukevalla siipimutterilla. N:n latvassa splash-kokoinen, mutta laadukkaan oloinen paikka itse pellille.

Sopii hyvin noin ”10 peltien standiksi tämä. Itse olen käyttänyt cajonin kanssa soitellessa siten, että varsinainen crash (”14) on omassa jalassaan ja tämä on liitettynä siihen kantaen ”8 splashia. Vaikka välillä tulee lyötyä käsillä aika kovaakin splashia, ei standin kaatumisen vaaraa ole ollut. Samoin tämä osa on kestänyt hyvin vääntymättä ja mutterit sekä kierteet toimivat edelleen moitteetta.

Ainoa moitteen paikka on säätöjen rajallisuus. Pelti tulee olemaan samassa asennossa kuin peruskiinityskin, eli kaltevuutta ei voi säätää mihinkään suuntaan.
Käytössä tämä on ollut minulla pari vuotta ja käytössä (siis siten että kasattu ja purettu) lähes viikottain.