7,50 €

Arvioitu toimituspäivä Torstai, 4.07. - Perjantai, 5.07.
R
Loistavat kielet kitaraan
RandomTard 16.10.2021
Parhaat kielet mitä olen vuosikymmenien saatossa käyttänyt. En tiedä mitä muuta voi sanoa.

K
Kirkassointiset kielet
Kauko 12.12.2014
Olen yleensä käyttänyt Dattarion kieliä ja todennut niiden soinnin miellyttäväksi. Pitävät hyvin virityksen ja ovat homogeenisiä laadullisesti riippumatta kielen paksuudesta.

Luotettava valinta
Tuntematon 25.01.2017
Olen käyttänyt kyseisiä kieliä aina kitaroissani, enkä ole joutunut pettymään. Pitää vireen, eikä mene poikki. Suosittelen!

Jees kielet
Tuntematon 02.11.2016
Itse olen käyttänyt D'addarion kieliä jo aika pitkään kitaroissani, lempimerkki kun on. Käytän kieliä Epiphone Les Paul Studio kitarassani top wrap tekniikalla.
Tekniikasta voi olla monta mieltä, mutta omasta mielestäni .10 kielet tuntuvat enemmänkin .9 kieliltä bendien kannalta. Siihen kyllä nämä kielet eivät välttämättä ole paras vaihtoehto, vaan suosittelisin D'addarion NYXL kieliä. Nämä kielet kyllä tekevät tehtävänsä, mutta hajoavat aika helposti top wrap tekniikalla.
Normaaliasennuksessa kielet ovat kuitenkin erittäin hyviä. Kielet kestävät hyvin, ja ääni kuuluu voimakkaasti ja selvästi, aivan akustisestikkin ilman vahvistimeen liittämistä. Kielet ovat Nickel Roundwoundit, joidenka olen huomannut antavan keskitason volyymin, ja hieman kirkkamman sävyn verrattuina muihin kielimateriaaleihin.
Suosittelisin kyllä näitä tai .9 settejä aloittelijoille. Kielet kuulostavat hyviltä, eivätkä ota sormiin soitettaessa. Näillä voi hyvin reenata ja saada tarvittavat kovettumat sormiin ennen kuin ostaa kovemman kaliiperin kieliä, mikäli haluaa