seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Sointi

Ominaisuudet

Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 22.07. ja Tiistai, 23.07. välillä.
bh
kevyt
blues heart 24.02.2024
Tämä on kevyen tuntuinen pitää kädessä ja soi kauniisti..tämä on perinteisen näköinen ja tuntuinen neliö-puhallus reijillä. Minulla on Suzuki scx-48 jossa on pyöreät puhallus reijät ja pidän kummastakin. Välillä vaihdan ja silloin on toisella mukava soittaa. Tämä on kaunis soitin, mutta työnjälki on Suzukissa minusta parempi, ehkä siksi et Suzuki on hieman pyöristetty kulmista enemmän. En kummastakaan luovu vaan pidän ne ikuisesti. Kummassakin on oma luonteessa ja en sanoisi , että toinen olisi parempi näistä kahdesta. Tämä mallin Seydeli on hieman halvempi kuin Suzuki, ja valinta voi olla vaikea kun päättää kumman ostaa..mutta minulla on kummatkin ja olen hyvin tyytyväinen.
Sointi
Ominaisuudet