Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 5.07. mennessä
Delayt pikkurahalla
Tuntematon 25.01.2016
Tämän halvemmalla ei hardware-effuja paljon voi hankkia saatikka valmistaa. Behringer osaa halvalla valmistamisen taidon ja usein yllättää positiivisesti laitteidensa uskolliset (?) käyttäjät.

VD400 tarjoaa klassiset viivekaiut edullisessa paketissa. Formaatti on kalliimpien valmistajien valikoimista tuttu, yksinkertainen ja helppokäyttöinen pedaali. Fyysisesti pedaali tuntuu hintaansa nähden todella kestävältä käsissä - tai oikeammin jaloissa.

Viiveprosessorin ei tarvitse yleensä tarjota väriä soundiin, eikä tämäkään sanottavammin niin tee. Intensiteettiä säätämällä voi tunnistaa Virtualizerista tuttuja sävyjä. Perushyviä kaikualgoritmeja kuten Behringerillä on tapana tarjota.

Laite ei ole omassa käytössäni ehtiny hajota, mutta Behringerin tusinatuotannossa voisi maanantaikappaleetkin olla oletettavia. Itselläni kuitenkin Behringerin kaikki laitteet ovat palvelleet hyvin eikä laiterikkoja ole sattunut.

Annan hintalaatusuhteelle viisi tähteä viidestä, vaikka tälläinen arkisen tylsä kapistus ei paljon muita tunteita herätäkään.

L
Good for the price!!
Lexa1976 27.05.2020
Works well for the price, nice sounds!

k
Toimii
kukkaruukku 22.04.2020
Halpa ja toimiva vehje. Suosittelen!

P
Loistavat delayt
Pioni 22.02.2021
Itse tykkään soundista. Helppo käyttöinen ja halpa.

Itse pedaali on muovia ja tuntuu että voisi hajota rajummassa käytössä. Käytän itse reititintä niin tämä ei ole ongelma