8,90 €

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 15.07. - Tiistai, 16.07.
Hyvä ja halpa
Tuntematon 18.03.2014
Augustine Concert on laadukkaiden kitarakielien valmistaja Yhdysvalloista. Kielivalikoima on laaja ja kirjava. Kieliä on saatavilla niin sähkökitaroille kuin akustisille ja klassisille kitaroille. Augustine Concert Red-kielisetti istuu paremmin kuin hyvin klassiseen kitaraan tarjoten pehmeän ja napakan yläsoundin. Helppo soitettavuus ja pitkä sointi. Mikä parasta, hinta on varsin edullinen. Suosittelen tuotetta, olen ollut tyytyväinen.

Hyvät perus kielet
Tuntematon 19.03.2017
Minulla on nämä kiinni Thomanin akustisessa kitarassa ja hyvin soi. Ääni on aika paksu ja täyteläinen. Menee rämpyttäessä ehkä jopa vähän tukkoon. Mielestäni eritttäin hyvät fingerpickkailuun.

Jotenkin hyvät perus kielet, jotka kuulostaa just siltä miltä nailon kielisen akustisen kitaran kuuluukin kuulostaa.