Kannettavuus

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 5.07. mennessä
A>
Hyvät perusnapit
AT > Jabra 20.09.2023
Pari kuukautta nämä olleet käytössä. Ostin langattomat koska puhelimen 3.5mm alkoi olla huonossa kunnossa. Edelliset langattomat oli Jabran enkä oikein koskaan tykännyt niistä, koska jouduin aina säätämään niitä korvissa. AT:t pysyy mulla paremmin korvissa, itsellä omasta mielestä aika pienet korvakäytävät. Napit tulevat korvista aika paljon ulos, joten esim. tiukkojen pipojen käyttö saattaa aiheuttaa epämukavuutta.

Moni onkin maininnut että latausrasia on aika bulkki eikä oikein mene housujen taskussa mukavasti. Sekä rasia että napit ovat muovia ja tuntuvat vähän "halvalta". Tosin olen jo pudottanut molemmat ainakin kerran eikä ole vaikuttanut toimivuuteen mitenkään.

Äänenlaatu on hyväksyttävä. En odottanutkaan että nämä olisi 5/5 tähän hintaan. Näissä on ehkä samantyyppinen profiili kuin ATH-M50x:ssä, eli omaan korvaan bassoa ei ainakaan ole korostettu liikaa. Jos ympärillä on meteliä niin ei välttämättä ole tarpeeksi. Luuriin saa ladattua äpin, jossa on EQ, mutta en ole näiden suuri fani joten en juurikaan säätele. Sovelluksessa on tosin se hyvä puoli että sieltä voi vaihtaa koodekkia. Itse katson aika paljon videoita kännykällä joten pieni viive on näissä hyvä puoli.

Muutaman kerran on tullut yhdistämis- ja yhteysongelmia. Yleensä silloin on auttanut kännykästä bt:n laitto pois ja takaisin päälle. Kun nappien painikkeita painaa, sen puoleinen nappi päästää piippauksen, jota ei tietääkseni saa pois. Tämä oli aluksi vähän ärsyttävää mutta olen tottunut siihen.

Jos haluaa napit joissa on hyvä vastamelutoiminto niin näitä ei silloin kannata ostaa. Jos ulkona tuulee yhtään niin vastamelu tekee kuulokkeisiin ärsyttävän tuulen itse. En yleensä halua käyttää vastamelua joten itselle sillä ei ole niin väliä. Puheluissa mikkien laatu on ihan hyvä, ja softan kautta saa päälle haluaako kuulla oman äänen kuulokkeissa puheluiden aikana.

Sanoisin että ihan kelpo napit jos ei ole budjettia Sennheisereihin mutta haluaa parempaa kuin mitä Prisman hyllystä löytyy. Aika näyttää kuinka nämä kestävät mutta toistaiseksi on ollut rahan arvoinen ostos.
Kannettavuus