1 Arvostelu

AKG RMU 40 Pro

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 15.07. - Tiistai, 16.07.
SM
Rack mounting-set
Seppo M. 14.01.2015
Tämä tuli tilattua suuremman tilauksen muassa ja tämä on nyt ainoa tilaus/tyilauksen osa josta murmuta, valitan ja valitan. Tuli tilattua aika iso tavara määrä samalla kertaa, eli kokonainen keikkasetti joka sisälsi mikserin, aktiivikajarit, mikit standit piuhata ja rackin.

Kun mikkitilausta tein niin tuli tuo tippi joka aina on tuotteen alareunassa ja siinä seisoi että asikas tilasi myös tämän ja tottakai silloin lisäsin sen tilaukseen, nythän asia olisi kunnossa ja mikkisetin lähetin turvassa räkissä.

Mutta kun ei ollut, kun kamat tulivat ja niitä asennettiin käyttökuntoon niin huomattiin että paketissapa luki jotta ei sovellu AGK 40 mini mikkisarjaan. Ja näin tuote jäi virattomaksi. Harmitti suunnattomasti mokoma sillä oikeankin sarjan olisin tilannut tottakai samantein. Itse tuotteessa ei varmasti vikaa ole, rauta on rautaa mutta nyt myyjän hieman huolimaton toiminta saa kritiikkiä. Miksi laitetaan virheellistä tietoa vihjeosastolle. Palautteeseeni vastattiin vielä epäasiallisesti että tiedäthän, voit lhettää omaan piikkiin tuotteen takaisin ja tilata uuden. Yli kahden tuhanne euron tilauksessa kun vastaus on tämä niin siitä jää paha maku suuhun.

Tuskin tätä julakisette mutta se osoittaa vaan sen että rakentavaa kritiikkiä ei saa esittää. korostan että muuten olen ollut ja olen tyytyväinen palveluun ja tuotteisiin mutta tälläisissä asioissa tuo tylypahkatoiminta harmittaa. Itse olen ollut asiakaspalvelussa ja myynti/palvelutyössä koko ikäni ja olisin toiminut toisin. Tästä syystä vai yksi tähtimyös tuotteelle.
Käyttö
Ominaisuudet