Till sidans innehåll
seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

Zoom LiveTrak L-20R

Beräknat utskeppningsdatum till Onsdag, 18.09.
L
LaHed01 28.08.2019
Otroligt enkelt och bekväm att förstå, Jag kunde redan efter att par timmar använda L-20R ihop med min iPad för inspelning av 5 olika artister. Dock är mjukvaran 1.0 (i den version jag har) en del buggar i. Som gör att man får starta om Appen i sin iPad ibland, vissa funktioner vägrar ta emot kommandon om jag inte själv "dödar" appen och startar om den. Jag tror dock att Zoom kommer med uppdateringar inom kort. Konceptet är fantastisk och man slipper långa kablar och därmed mindre saker som kan gå sönder. Det finns funktioner som man skulle önska sig tex monitorering / kanal direkt i iPadén. Nu måste man gå fram till centralenheten om du ska använda den funktionen. Jag tror på produkten iaf

Wow!
Stu2 26.01.2021
Så bra att spela in med. Vi spelar in allt varje gång vi repar. Fantastiskt att det finns möjlighet att koppla in allas hörlurar för medhörning. Fungerar fantastiskt bra. Bra också att man kan styra varje persons hörlur med app. Bara positivt alltså. Tar dock några försök för att sätta sig in i men annars inget att klaga på.

MM
En mycket bra produkt för liveband som vill bli bättre
Mr Mjusic 01.08.2020
Har haft denna i över ett år och även tidigare använt deras mindre version L-12.
Denna mixer har allt man kan behöva i ett liveband-sammanhang, med 6 st hörlursförstärkare & möjlighet att ställa in volymer separat/person. Mixer-appen fungerar utmärkt via bluetooth och produkten väger typ 2,5 kg utan att tappa kvalitet. Inspelning på alla kanaler separat + en masterstereo om man önskar slippa uppdelningen/mixning efteråt. Man kan även välja att lyssna direkt och ställa "nya" nivåer för att se hur det "kunnat" låta (SD-kort behövs).
Det enda lilla minuset är att Master-EQ:n inte kan spara presets, vilket har varit perfekt, men totalt sätt mycket väl värt pengarna.