Warm Audio WA76

Beräknat utskeppningsdatum till Fredag, 5.07.
Köp!
Sebban 25.06.2019
Har tidigare använt pluggar som simulerar 1176:an och när jag väl kopplade in den här så märkte jag skillnad på en gång. Använder den till det mesta, framförallt på sångspår. Att bara skicka signalen genom WA76 ger värme och karaktär till ljudet. Fantastisk som kompressor och dist. Den passar perfekt i alla signalkedjor. Enda jag kan klaga på är att den läcker lite vid höga volymer.

Grymt mycket för pengarna
Anonym 12.01.2017
Köpte denna då jag hade hört så mycket gott om den från mina vänner och kollegor. Jämförde direkt med pluggarna jag hade och det går inte jämföra. Hårdvaran låter i mina öron mycket fylligare, musikaliskt och mer tredimensionellt. Rekommenderas mycket starkt.

Upp som en sol......
Anonym 14.07.2016
Och fortsätter att stiga. Allt jag kör genom denna kommer ut som en fröjd för örat. Jag har bara haft denna i 2 dagar när jag skriver detta men 3 andra av mina kompressorer (billiga) ligger nu ute till försäljning. WA76:an var väl spenderade pengar!