I lager om 3-4 veckor
I lager om 3-4 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Billig och bra
Anonym 29.09.2016
Jag behövde ett bra fodral till min Explorer, och fick rådet av Thomann's personal att kolla på denna ? vilken jag köpte. Och jag blev förvånad över den höga kvaliteten, och den fina passformen.
Dessutom till ett pris som verkar ligga ett par hundra kronor lägre än vad som erbjuds i svenska affärer.
Bra sömnadskvalitet, fina dragkedjor och bra stoppning gör det här till ett bra val för pengarna
funktion

Håller fortfarande efter 6 år!
Anonym 12.11.2014
Mycket bra produkt, håller fortfarande efter 6 år och jag har använt den en hel del.

Inga krusiduller eller särskilda funktioner, men blixtlåsen är rejäla, materialet är pålitligt och designen lämplig för en explorer.

Jag har ibland pressat ner lite väl mycket i ytterfacket (främst min 13" mackbook med tillbehör) och det har gjort att det gått sönder lite i hörnet av facket. Men jag ser det som lite självförvållat. För toppbetyg måste den hålla snäppet bättre hållbarhet i sömmarna, men för priset är den redan grymt bra.

Axelremmarna är okej, med hyfsad komfort. De kunde vart bredare och mjukare för att avlasta bättre, men återigen fyller den sin funktion utmärkt för priset.

Rekommenderas för dig som vill ha enkla grejer som håller och gör vad de ska utan krusiduller och märken till ett bra pris.

Aguitarist 04.11.2019
Good for avoiding those cumbersome hardcases for Explorer-shaped guitars. It's a gigbag, but it does have some padding, so it's more of a softcase than a gigbag. It does what it is supposed to and is priceworthy.

d
incredible value for money
damluji 09.06.2020
Snug, thick, and durable. I use it to carry my Chapman Ghost Fret which is smaller than a regular explorer but nonetheless fits and doesnt wiggle.
funktion

this Gigbag is very good for low budget
Anonym 06.12.2016
when i bought this bag for my Randy Rhoads Jackson guitar i was afraid that its not going to fit, however it did fit, its a bit too tight but it comes in handy, and its very cheap, i hate to use the word "cheap" becuase it may refer to low quality for some people, but seriously its quite good and very Comfortable to handle.

BB
Superbra
Blixten Banan 14.11.2021
Stadig och håller ihop och skyddar bra. Dragkedjor är rejälare än förväntat på en billig bag och funkar utmärkt. Form och storlek är bra till en ML.

D
Funkar för vänsterhänt gitarr.
DavvePunk 20.11.2017
Köpte denna till min vänsterhänta gitarr.
Får lägga den spegelvänt med strängarna mot baksidan.
Bra sömmar och dragkedja.
Helt klart prisvärd!

F
Jättebra case för priset
Fjoddy 15.05.2018
Jättefint case och jättebra kvalitet

PS
Funkar perfekt!
Paul S... 22.06.2017
Gigbagen passar till min Epihone explorer. Det finns lite mer att önska, skydd innanför dragkedjan till exempel. Men sammantaget är det en prisvärd och rejäl gigbag. Rekommenderas.

D
Gigbag "Explorer
Daooe 21.09.2022
Funkar väl som alla andra mjuka väskor, funkar till och från replokal men ska man resa eller packa sin gitarr i typ bilen så är ju ett hardcase enda vettiga alternativet