187,10 kr / l •

Leverans beräknas mellan Torsdag, 11.07. och Fredag, 12.07.
LÄTTHANTERLIGT LIM
MusicMaster 03.02.2020
Jag köpt t.akustik Akustik-lim för att montera delar i frigolit till en diffuser-produkt från samma tillverkare. Limmet behövde vara anpassas för plaster av olika slag och inte innehålla lösningsmedel.
Limmet appliceras genom att monteras i en standard fogspruta och användning var mycket enkelt då tuben, monterad i fogsprutan, gav en jämn och fin sträng av klister.
Klistret fäste också väl och de rester/spill som uppstod kunde lätt torkas bort så länge klistret ännu inte torkat.

G
Sitter stenhårt och torkar snabb
Giddster 17.12.2019
Använde detta för Auralex-liknande pads i taket (first reflections). Smetade ut ganska ordentliga mönster på plattorna och sen smällde jag upp dem i taket. Det gick mycket bra. Det jag dock inte gillar är att det är ganska svårt att bedöma hur mycket lim som krävs - ett litet ungefärligt mått på flaskan vore bra. MÄRK VÄL att du behöver en fogpistol vilket du måste köpa separat. Limmet är hur som helst prisvärt och snabbtorkat.

hi
Fungerande lim
han i källarn 15.07.2022
Köpte limmet för att limma akustikplattor i tak och väggar. Bäst resultat fick jag genom att applicera limmet och sedan låta det lufttorka i någon minut innan montering. Vid sparsam, men ändå tillräcklig applicering räckte en tub till ca 9 st 1x0,5m plattor. Plattorna sitter nu där de sitter. Kan vara bra att ha i åtanke att limmet luktar starkt och att doften sitter kvar länge i rummet innan den försvinner.

AS
Bra för sitt pris
Alexander Sv 14.12.2020
Har monterat absorbenter och basfällor med denna, de hänger kvar även några år senare. Inte den drygaste produkten, men för sitt pris kan man istället köpa flera tuber.