seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Torsdag, 18.07. och Fredag, 19.07.
J
Robust och välljudande
Johan9648 24.10.2014
En instegs PA-anläggning som jag använder för mina synthar. Jag tillverkade en enkel patchkabel som konverterar mellan 3,5mm och den 3-poliga din-kontakten line-in som sitter på M-100. Det skall gå att koppla en sekundär passiv "slav" M100 till denna, men då sjunker effekten till hälften och enligt Thomann är det bättre att köpa två aktiva enheter och koppla dessa till en Mixer. Ljudet är bra och "lagom" hög volym, givetvis beroende på input level. Jag gillar den 45graders vinkeln som gör det enkelt att lyssna när boxen står på golvet. Byggkvaliteten är ok, men just mitt exemplar hade fått sig en törn i transporten, inget som påverkar funktionen dock. Förutom Line-in in finns mic-ingång samt line-out. Det finns också tonkontroll. Mycket nöjd med tanke på priset.

J
Utmärkt
Jonta 19.12.2019
Har haft en 12:a tidigare och är lika nöjd med denna som den.

B
Bra produkt för pengarna
Bergvall 06.02.2024
Köpte min för ett par år sedan och den gör sitt jobb. Kan inte annat än att rekomndera