funktion

Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 3.07. och Fredag, 5.07.
K
Bra högtalare för en billig peng
Karl8555 20.08.2015
Jag köpte ett bundle med sub, toppar, högtalarstativ, kablar osv. Har egentligen onte hunnit testa grejerna så mycket, men viktigt för mig var att det var litet och smidigt då jag bär själv och måste få plats med allt i bagaget. Så långt är det kanon! Små smidiga högtalare. Ljudmässigt så var så klart min tanke att detta pa är till lite mindre gig, typ trubadur! Dock använder jag backingtracks och ville därför ha lite mer sub än vad man normalt får med fullrange högtalare! Har hittills bara testst i replokalen, men de här rackarna spelar högt och jag har inte någon gång varit ens uppe på halv volym pch det räcker till! Jag tror att om man spelar HÖGT så är nog inte ljudet så behagligt, men om man vill ha ett Pa till ett stort gig så är det nog inte ett sånt här man ska välja hur elker hur! Men som sagt, hitintills är hag jättenöjd och har ingen anledning att tro att jag inte skulle vara det fortsättningsvus också! Dessutom kostar ju ett helt PA knte mkt ner än vad en vettig fullrange högtakare gör..;)
funktion