funktion

stabilitet

I lager om 3-4 veckor
I lager om 3-4 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Värt priset
Anonym 01.06.2016
Efter att använt vanliga budget stolar dom 8 år jag spelat trummor så kände jag att det var dags att skaffa mig en uppgradering. Anledningen till varför var att jag började uppleva kramp i kroppen av att sitta på dom budget stolar jag ägde, samt att stabiliteten var usel och försämrade mitt spelande.

Denna stol löste alla dessa problem och mer därtill. Det är en riktigt ordentlig sits, alldeles lagom mjuk och jag kan sitta på en i flera timmar utan av att få något obehag. Kan ju även nämna att jag är av det större laget, inget överdrivet, men denna stol tål mycket.

Stativdelen är även av bästa kvalitet, absolut inget som kommer slitas sönder och håller stadigt fast i den höjd du ställt in. Och den går att ställa in riktigt högt för dom som vill.

Trumstolen är även väldigt enkel att packa ihop och ställa upp då stativet går att fälla ihop helt. Det enda som göra den svår att frakta är p.g.a sitsens storlek, men det är värt besväret enligt mig.

Enda jag stört mig på är hur sömnarna under sitsen inte är perfekta, men det ser inte ut som något som kommer gå sönder.
stabilitet
funktion