seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

I lager om 3-4 veckor
I lager om 3-4 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

F
Ett prisvärt alternativ!
Fredrik. 13.08.2013
Detta är en mycket smidig ljusrigg! Var lite orolig att LED tekniken inte riktigt skulle kunna ge det "tryck" i färgerna man vill ha av en ljusrigg men det gör verkligen denna!

Snabbt & smidigt att sätta upp, tar ingen plats i bilen & enkelt att ta allt i en vända.

Byggkvalitén tycker jag är bra till det priset, lämnar kanske något lite mer att önska men till det priset är det svårt att klaga :)

Har många olika program med gott om möjligheter att få just den funktion som du är ute efter. I denna Bundle ingår även ett pedalbord men har tyvärr aldrig fått det att fungera.

Casen som följer med är tyvärr inte av någon bra kvalitet, dragkedjan var trasig redan vid leverans. Nu efter månader av användande har även dragkedjan till stativ-caset gått sönder.

Jag skulle önskat att det fanns en större & mer detaljerad manual till detta, mer ingående om hur pedalbordet t.ex. ska aktiveras, mer om att programmera ljuset osv, verkar också svårt att hitta information om det på nätet.

På det stora hela är jag nöjd.

B
Smidig och bra ljusramp.
Björn4899 23.01.2014
Bra variationer på ljus och program som man kan skifta mellan med fotpedalen. Väskan ger bra skydd vid transport. Ljusrampen ser och känns välbyggd ut. Det som skulle kunna vara lite bättre är stativet för det upplever jag lite gängligt, men inget stort problem för det funkar tills vidare.
ljusflöde

Bra ljus till rätt pris!
MIKRO69 18.01.2018
Bra ljus med klara färger och hög ljusstyrka.
Rejäl väska som skyddar bra.
Har haft dessa i över ett år utan några problem.
Kör både fotkontroll och DMX vilket funkar bra.
Stativen är lite "billiga" men fungerar utan problem.
Till detta pris finns inget att klaga på.

T
Perfekt för små krav!
Thomas2014 12.03.2015
Lätthanterlig ljusrigg för entertainern/trubaduren o dyl. Prisvärt och mycket ljus för pengarna. Jag rekommenderar.

R-
Bra för priset
Richie - Gravel Guts 14.01.2016
En ljusrigg som är enkel och smidig att ha med sig på mindre spelningar tack vare medföljande case. Bra ljus med många färdiga program och inbyggd mick för att följa ljudet.
Byggkvaliteten är väl sådär, vissa muttrar är gjorda i plast men jag har bytt ut dom allteftersom de går sönder eller lossnar så den blir hållbarare hela tiden.