Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Torsdag, 11.07. och Fredag, 12.07.
Mangold 03.07.2024
Stageworx LB-3 Lighting Stand Set 3m Bk är ett fantastiskt ljusstativset som erbjuder enastående värde för pengarna. Detta set är inte bara "bra för pengarna", utan är allmänt utmärkt för sitt avsedda ändamål.

En av de stora fördelarna med detta set är att det kan monteras av bara en person på mycket kort tid. Detta gör det till ett utmärkt val för både semi-permanenta installationer och för de som behöver montera och demontera sin belysning regelbundet.

Kvaliteten och byggkvaliteten är imponerande, vilket är lika bra som många stativset som kostar dubbelt så mycket. Det är tydligt att Stageworx har lagt stor vikt vid att skapa en produkt som är både hållbar och användarvänlig. Detta gör det möjligt att installera upp till 8 strålkastare eller effekter.

Sammanfattningsvis är Stageworx LB-3 Lighting Stand Set 3m Bk ett utmärkt val för alla som söker ett pålitligt och prisvärt ljusstativset. Dess robusta konstruktion och användarvänliga design gör det till ett utmärkt tillskott till alla scenbelysningsuppsättningar.

Ljusstativ för den mobila.
Anonym 07.10.2016
Den är inte det stabilaste jag sett men håller hög klass för sitt pris. Jag köpte den med ett paket där väskor och klämmor ingick. Man saknar plats för övergången mellan tripod och tross samt alla skruvar för att montera ihop. Där av endast 4 stjärnor.

Jag gillar inte sättet man monterade ihop trossarna med varandra, vill inte använda verktyg, så jag köpte snabblåsnings handtag som ersätter muttrarna. Finns en video på youtube här:
är i 20mm diameter, bra att man kan dra kablage i "tunneln" samt att den är trekantig, det ger fler möjligheter att placera ljuseffekter på.

Bra att man kan placera tripod stödet på fler ställe, man behöver inte ha dem längst ut. I teorin skulle man säkert kunna ha trossen delad och en på varje tripod i mitten.

Jag är mycket nöjd, mer nöjd efter mina egna justeringar ;-)
Prisvärt men endast 20mm diameter på tross.

H
Hassi 19.06.2019
För pengarna mycket bra, lite ostadigt om underlaget inte är helt jämnt (utomhus)
Man kan behöva vara två st när man monterar det.

J
Stadigare än vad du tror
Jan213 08.06.2014
Köpte detta ljusställ för att hänga våran backdrop på samtidigt som jag kunde hänga upp alla mina ledkannor på. Köpte till en extra tross meter. Mycket stadig och stabil konstruktion. Alla skruvar följer med till och med att hänga upp ljusen med. Om du vill hänga lamporna som du vill måste du köpa till trossklämmor. Universal är ganska dyra men ett måste då röret bara är 18 mm tjockt. Mycket prisvärt ljusstativ.

Anonym 18.05.2014
Fungerar bra för små scener, trubardurgig, mindre DJ-applikationer etc att hänga en backdrop, samt ett mindre antal ljuseffekter. Kvalitén är inte 100%, men för priset ändå relativt bra. Det enda negativa är att trossen (som kommer 2-delad) inte går att montera utan hylsnyckel. I övrigt ett bra köp!