seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 17.07. och Torsdag, 18.07.
MB
Magisk Sub-Mick
Markus Boll 05.03.2022
Denna mikrofon gör verkligen det den ska till ett pris som inte svider i plånboken. Jag kan helt enkelt inte låta bli att spela in utan den. Så vill du ge din bastrumma och inspelningar nytt liv med ett fläskigare sound köp denna nu

G
Stabil jävla tjockma i bottenregistret.
Gestalt 11.12.2023
En prisvärd och väl fungerande subkick som fångar upp all go botten från baskagge. Har använts flitigt sen jag fått hem den och är nu ett måste till trummorna i studion. Denna ihop med en mick nära pedalen i baskaggen ger både attack och botten.
Kort och gott, detta är för dig som vill ha bas i baskaggen. Den är prisvärd och kom väl paketerad med snyggt tillhörande skinnfodral.
Har inget negativt att säga, men tänk på att använda ett stativ av bra kvalité då denna mick väger en hel del och gärna flyttar sig annars framför trumsetet.