Shure BLX288/Beta58 Combo S8

Beräknat utskeppningsdatum till Lördag, 6.07.
Shure for shure!
Stefan2152 30.12.2014
Denna mick är inget undantag från shures vanliga standard. Jag har jobbat med Shures hela sortiment under mina 25 år i branschen, och dessa trådlösa beta58:or utgör inget undantag från Shures välkända standard. Mina två shure-sändare sitter i en rack tillsammans med ett trådlöst diversitysystem till instrument, samt en router till x-32:an för ipadstyrning, och inga problem med vare sig räckvidd eller utstörning sker. Visst finns det risker med att köpa analoga system då vi inte styr hur man kommer att använda frekvenserna framgent, men ser vi till kvaliteten på sound och överföring finns ingenting att anmärka på. Shure är Shure helt enkelt, och kommer sannolikt att vara standarden för live-kvalitet i överskådlig tid. Mycket bra köp. Jag ser inte idag att det finns någon anledning att lägga pengar på digitala system.

F
Stabil, bra ljudkvalité
Folkhögskola 09.10.2019
Mikrofonerna används flitigt både till sång och tal. Mycket stabila och ljudkvalitén är på topp för dessa ändamål. Något plastigt batterihölje men inget som drar ner helheten.