Till sidans innehåll
seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

komfort

Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 21.08. och Torsdag, 22.08.
J
John5516 21.08.2015
Löjligt praktisk produkt om man som jag använder inear.
För det mesta sköter jag min lyssning via mixerbordet.
Ibland har man dock små möjligheter att kunna få det precis som man vill.
I denna produkten kan man koppla in en sångmikrofon,sitt instrument och plocka in en signal från exempelvis en mixer med resten av ljudet. Sen kan man koppla in hörlurarna i denna och balansera ut lyssningen på tre kanaler. Fördelen är om man tex skulle vilja höja sitt eget instrument eller sång vid bara något enstaka tillfälle under ett gig är det lätt att göra det under tiden man står på scen.
Sneglade på några lågprisvarianter innan men vad som definitivt avgjorde detta köpet var att den drivs med strömadapter. De andra billigare gick bara att använda med batteri! Det som är lite dåligt med den är de små "jump-switcharna". Lite pillrigt att växla mellan mono och stereo genom att skifta ett kontaktbleck istället för att sätta in en vanlig switch. Annars är den bra.
komfort