Till sidans innehåll
seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

Tillgänglig om några månader
Tillgänglig om några månader

Denna artikel är slutsåld och har beställts från leverantören. Tyvärr kan vår leverantör för närvarande inte garantera leverans under de kommande tre månaderna. Vi rekommenderar därför att du letar efter någon alternativ produkt i vår butik.

P
Perfekt
PsychoDad 22.08.2021
Har spelat på Ric-basar i decennier och ägt ett gäng. Detta är den 4e jag beställt utan att provspela. Förutom den första (som var en 4001v63) har alla varit mkt bra. Det nya stallet är dock en förbättring och den här (byggd i maj -21) känns en aning mer slim och lättspelat än min 4001 från -11. Också lite mindre heta pickups och lite snyggare ljud. Men skillnaderna är små. (Betydligt hetare pickups + fetare hals än min 4001 från 76 dock). Men överlag upplever jag denna som i princip fulländad. Behövde endast göra små justeringar av trussrod och stränghöjd när jag fick den - klart!