Presonus Studio 24c

Leverans beräknas mellan Torsdag, 11.07. och Fredag, 12.07.
JV
Perfekt ljudkort för inspelning
Jonas V 01.12.2022
Precis vad jag behövde för mina fem analoga synthar. Brusnivån från detta kort är exceptionellt låg samt inspelning i 24 bitar gör att den analoga karaktären bevaras så bra det bara går då det översätts digitalt vid inspelning. Njöt av kvaliteten efter inspelning.
Den är också väldigt välbyggd. Märks att det varit duktiga ingenjörer inblandade i skapandet av denna produkt.
Anledningen till varför jag bara ger 4 stjärnor i funktion är att direkt-monitoring från hörlursuttaget är i mono. Spelar ingen roll för mig då denna funktion används då man vill ha en tyst omgivning och micar upp t.ex. ett piano och behöver lyssna till låten. Då blir det egentligen bara klarare i mono. Obs! Detta gäller bara direkt monitoring - lyssnar man på Spotify eller annat så är det stereo som vanligt. Men bra att veta.

a
Bästa inköps interface
al3100 30.06.2021
Snygg, enkel att använda samt lagom storlek. Passar perfekt för nybörjare som mig som vill ha en bra teknisk interfacer.