Till sidans innehåll
seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 16.10. och Torsdag, 17.10.
Väldigt bra förstärkare för sitt pris
Schyleeeer 02.02.2022
Köpte denna eftersom jag ville ha en förstärkare som var mångsidig. Insett i efterhand att det inte riktigt var det jag ville ha, men det påverkar inte min syn på förstärkaren.

För sitt pris så är den extremt värdefull! Alla funktioner såsom looper, trummaskin och alla olika effekter och förstärkarmodeller gör att man kan spela i princip vilken genre som på den. Ljuden är bra, lite brusig förstärkare men det är inget som påverkar så värst mycket när man väl spelar. man ska inte underskatta denna förstärkare, bor man i en lägenhet så kommer inte denna vara superoptimal, eftersom den är otroligt högljudd. Man kan dra ner huvudvolymen och förstärkarmodellens volym för en bra lägenhetsvolym, men bluetoothvolymen är otroligt högljudd. Kan påpeka att det blir lite förvirrande med den lilla skärmen och alla digitala parametrar, men det funkar!

Mina tankar är att denna förstärkaren funkar väldigt bra i en replokal eller som gigstärkare. Bra volym för sådana ändamål. Can recommend!