Mooer Hornet Modeling/BT Combo BLK

Leverans beräknas mellan Torsdag, 11.07. och Fredag, 12.07.
T
Perfekt nybörjar- och hemförstärkare
TotallyG 05.02.2021
Denna förstärkare låter mycket bra! Simulerar olika förstärkare och det finns en vit variant som har andra inbyggda modeller. (detta missade jag innan mitt köp)
Har även inbyggda effekter. Chorus - sådär, Phaser - helt ok, Vibrato- mycket fint med måttlig inställning. Delay - riktigt bra, Reverb - riktigt bra. Här har du alltså redan sparat in några pedaler.
Inbyggd och lättanvänd stämapparat också.

Tycker ärligt talat det inte finns något som klår denna förstärkare i denna prisklass.

Köpte en HB 20 beg och den må vara några watt starkare och låter helt ok, men jag tycker detta är en no-brainer med vilken man ska välja.

Perfekt Nybörjare/ungdom/hemmaspelare. Kanske behövs något starkare för replokalen eller spelningen men jag är OTROLIGT nöjd!

FB
Överraskad av otroligt bra ljud och stort ljud med en ren fin klang!
Fredrik Blues 08.02.2021
En stärkare som spelar fantastiskt bra. Jag efterfrågade ett paket för blues och rock och denna stärkare ingick i det paketet. ( Fender Squier Affinity Tele MN Bundle ) Överaskande så kan man spela backing track via blåtand så nu är man ju en S.R.V alla dagar i veckan :) En fantastiskt liten nätt förstärkare med en stor ton och låter galet bra för dom pengarna. Det rena ljudet och bluestonen är klockren och skulle ingen se stärkaren så skulle man säkert tro den vore mycket större så bra är ljudet och djupet i tonen. Många justeringsmöjligheter samt en stämmapparat inbyggd ja det blir inte bättre än så här. Rekommenderas varmt för alla typer av musik!

ST
Mycket bra liten förstärkare Mooer Hornet
Samir T. 01.06.2018
Jag kan bara skriva att den förstärkare är fantastisk . Liten ,smidig och massor funktion . Gärna rekommenderas .