Millenium Laptopstand Tripod

Beräknat utskeppningsdatum till Onsdag, 10.07.
Anonym 15.03.2017
Jag har stativet för att ha min macbook på när jag spelar in eller övar med material från datorn (är trummis). Har det även som avställningsyta och för att ha en liten mixer och metronom på ibland. Allt detta i min replokal/studio.

Fungerar bra och har inte tiltat något under mitt år jag använt det. Dock skulle jag om jag var tvången att ha ett laptopstativ live eller fram för allt under turné där man måste packa ner allting varje kväll satsa på ett av dyrare kvalité. Detta då ledade delar inte har den bästa hantverket.

Summering: Ett bra stativ att ha i replokalen eller studion när man inte måste ställa om inställningar ofta. Mycket bra budgetstativ.

O
Riktigt bra för pengarna
Owe 20.04.2021
Den är väldigt stabil för priset. Kör backing tracks från latopen som står bredvid trummorna.
Kan kännas lite känslig med plastdelarna som man spänner fast stativet med så dra inte till för hårt, det hålls nog ändå.

Prisvärt!
Anonym 08.01.2015
Prisvärt stativ! Inte superflexibelt, men stabilt, enkelt att packa och lätt att bära. Mycket bra för pengarna. Observera att plattan inte går att fälla ihop så det tar lite plats när man packar det.