R
Doesn't have to be headphones you know...
RobLocksley 26.05.2017
Having a place to hang your headphones is rather nifty, ones you get holder up you know what you have been missing.

It can clamp on securly for most surfaces and is not flimsy nor unstable.

Hanging your headphones up is allot better than laying them down on whatever surface you feel accomodating. They wont be knocked down nor be in the way if you place the hanger right.

And as I said, you can hang other things on it as well that you need ready, cables or your cap maybe.

MB
Bra hörlurshållare
Markus Boll 05.03.2022
Vill du ha ett par smidiga hörlurshållare som går att fästa både på mikrofonstativet eller på ditt Hi-hat stativ köp dessa

Ett måste!
Anonym 30.11.2016
Hänger på min K&M 23860 BK och håller upp mina Audio-Technica ATH-M50X! Funkar klockrent och givit mig mer plats på bordet och en bekvämlighet att alltid ha den framför mig när jag känner för att använda de!

R2
Mycket Bra
Robby 2690 28.02.2015
Mycket bra och användbar
speciellt I inspelningsstudion där jag arbetar.
Det är verkligen trevligt att kunna hänga hörlurar till mikrofonstativet, så det alltid finns till hands. Inte dyr, bra pris.

Perfekt på mickstativet
Anonym 03.06.2016
Denna sitter helt perfekt på mickstativet. Passar smala som breda stativ och själva hållaren klarar riktigt breda lurar.

Prisvärd
Anders5393 24.11.2014
Enkel och snygg, ej så otymplig som K&M.

Smidig hållare till hörlurar
Anonym 19.09.2016
Jag har köpt ungefär 15 st och satt upp lite överallt i studion. På detta sätt går färre hörlurar sönder pga att de ligger på golvet. Ett självklart val för mig.

Hållaren fungerar utmärkt. En jättebra produkt.

K
Hyfsad hållare
Kim-Lee 21.08.2017
Har haft flera av dessa hållare. Jag skruvar ofta av och på den på mickstativet och det gillar inte gängorna som blir utslitna rätt fort. Om man har hållaren stationerad så gör den sitt jobb.

Kanon hållare
Anonym 04.06.2016
Kanon bra hållare till lurar! går klämma hur man vill