Till sidans innehåll
seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

Millenium BS-2211B MKII Set

Beräknat utskeppningsdatum till Onsdag, 16.10.
Anonym 01.06.2016
Lätta och små nog att få med sig i en kombi när man transporterar mobilt disco.

Det är plast och aluminiumrör funkar bra så länge man hanterar dem normalt och inte kastar runt med dem.

De fyller sitt syfte och jag skulle rekommendera både mobila DJ's som band att använda dem för det priset är dem absolut värda sitt pris, men hantera dem varsamt så kan dem hålla länge!

K
För stora högtalare
Kojana 06.01.2024
Min plan var att jag skulle ha ett par högtalare på dessa såklart. Dock tyckte jag att de blev aningen instabil då högtalarna är för stora inte för tunga utom att de var för mycket volym

Enkla och lätta
Anders3393 01.04.2018
Kanske inte nåt för den heltidsturnerade musikern, men för lite smågig då och då duger de. Lätta att bära, mycket tack vare väskan. Bör nog inte utsättas för allt för mycket vind eller våld då de inte väger så mycket och stabiliteten mest sitter i benens placering.

They do their job!
Anonym 10.02.2017
There are some bad reviews concerning the stability. But they work fine, depending on what your are doing. I use them in the rehersal room and they work really fine there. Probably depending on what size your monitors are too. There is not much to say about them. They do their job and don't feel plastic or cheap!
stabilitet

Man får vad man betalar för
Anonym 03.06.2015
Fick med dessa i ett paket tillsammans med Ev ZLX 15p toppar. Fungerar helt okej... stabiliteten kan svikta under vissa omständigheter då man märker att detaljerna är av den billigare sorten. Har haft dem på ett flertal event, utan problem. Fördelen med dessa är att dem är relativt lätta och enkla att sätta upp, samt att det finns ett perfekt "fodral" till dessa som jag starkt rekommenderar! Avslutningsvis så rekommenderar jag dessa till dem som söker ett par billigare stativ men som endån håller för det pris man får ge!

D
Högtalarstativ
Daniel2193 09.01.2015
Köpte stativen i ett kit ihop med högtalare. Hade egentligen inte tänkt att köpa stativ men paketpriset med stativ, kabel och högtalare gjorde att jag inte kunde motstå. Har inte tidigare erfarenheter av dylika stativ men måste säga att jag är positivt överraskad av både funktion, utseende och användarvänlighet. Tar nästan ingen plats, väger lite men är väldigt stabila när man fått upp dem med en högtalare på plats. Väskan som är med känns dock som att den kommer att användas ganska sparsamt. Lite för trång för att det skall vara smidigt att stoppa i och ur ofta.

B
Bra och billigt alternativ
Baggss 23.12.2022
Köpte dessa stativ för ett mindre Behringer PA och till trubadurspelningar. De är lätta att bära och använda. Har fungerat perfekt hittills. De är gjorda hyfsat billigt och känns aningen instabila men är man försiktig med dem håller de måttet och fungerar som de ska. Prisvärda jämfört med dyrare alternativ.

h
huynh 26.08.2019
de är mycket stabil och bra

J
Prisvärda
JohanD 12.08.2015
Dom funkar absolut till mitt Lucas Performer-system, satteliterna är ju väldigt lätta. Men jag skulle inte sätta några större högtalare på dessa stativ. De känns inte helt stabila, dom är lite rangliga. Men till det priset är det ändå ett bra köp!

NM
De gör sitt jobb och klagar inte mycket
Narcis M. 28.09.2015
Snyggt, bra och funktionellt. Praktiskt att de kan förpackas i små bags vilket underlättar hanteringen. De gör sitt jobb utan att klaga mycket om detta. Produkten kan rekommenderas för lättare lådor som man orkar sätta upp högt.