I lager om 4-5 veckor
I lager om 4-5 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Imponerande Cabasa!
Anonym 06.02.2016
När jag köpte denna cabasa var mina förväntningar ganska höga, då jag såg att det var en "nyare" cabasa med mer volym än andra cabasas och att den skulle ta det hela till en helt ny nivå! Ja måste säga att jag gillar den skarpt och Meinl levererar som vanligt, högklassigt! De är kända för att göra bra saker så det övervägde också köpet. Använder den i studiomiljö och spelar in med den flitigt för att få mer känsla i produktionerna och få ett skönare groove i låtarna. Cabasan ligger bra i handen då handtaget har ett skönt grepp av mjukt skumgummi. Den har ett gott sound och skrap ljud när du vrider cylindern och dämpar metallsnörena. Du kan även få ett annat skönt rassel ljud genom att hålla den upprätt och spela på den som en shaker! Jag är nöjd och sammanfattar det hela med ett ord: Imponerande!