I lager om 1-2 veckor
I lager om 1-2 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

K
My first tele
Kiiro 14.01.2021
I'm a beginner guitarist and I was debating if I wanted to buy a more expensive tele or a cheaper one, well I did chose this one and I feel rather good about that choice.

- A good platform for modding
- Great bang for your bucks
- It's rather heavy
- A good choice for beginners that wants to get into playing the electric guitar and perhaps learn about setting everything up properly.

I'd suggest to replace the strings and tuners at once.

P
P__J 12.07.2022
Bisarrt mycket gitarr för så liten peng. Perfekt hals.

B
Snygg, bra byggt och billig
Björk 16.04.2023
Som rubriken, snygg lack och bra byggd. Enda negativa är strängarna som sitter på från fabrik (inget konstigt egentligen) och skruvarna på stallet för att justera stränghöjden är väldigt vassa och sticker upp högt och när man dämpar med handen strängarna får man ont..!

Kan rekommenderas!

V
Beautiful guitar, bang for your buck!
Vinter 09.11.2020
Absolutely beautiful color for such a good price. Has served me well so far, only complaint is the shoddy intonation setup. But it's not something that should deter you from getting this since its an easy fix.

Anonym 08.04.2022
Aldrig köpt en så billig gitarr, vet inte om jag hade tur men bästa jag spelat på.

OB
Bra, men kräver lite jobb
Oskar B. 25.04.2024
Man ska vara medveten om att HB ibland gör stora ändringar i sina modeller, men just det exemplar jag fick var väldigt fint och spelar bra. Jag behövde jobba lite på den först dock. Första och andra strängen gav ett dissonant biljud. Det visade sig att deras fåror i sadeln var för smala, så jag breddade dem väldigt försiktigt med en "nut file". Har fortfarande lite problem med störningar i ljudet och tänker sätta lite koppartejp kring elektroniken. Det var också svart olja på en av strängarna.

LK
Harley Benton TE-20MN BM Standard Series: Great Value, Great Sound
Lars Kevin 08.02.2024
I bought the Harley Benton TE-20MN BM guitar over a year ago and it's really good, sounds great with its pickups, and feels solid. For the price, it's a steal. Definitely recommend it!