Till sidans innehåll
seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 16.10. och Torsdag, 17.10.
s
Utmärkt bas till ett lågt pris!
svate 07.05.2019
Har bl.a en Sandberg California som är min "go to" bas och som passar mig perfekt så när som på att den saknar inlays på greppbrädan, bara dom små prickarna på kanten som jag har lite svårt att se.
Den här nya Harley Benton basen som är en välgjord kopia av Californian, har fått bra betyg och omdömen och den har tydliga inlays. Det var skälet till att jag vågade beställa den och det ångrar jag inte! Den är överraskande välgjord, den låter bra, skön matt finish. Har faktiskt svårt att känna eller höra nån skillnad mot min Sandberg!! Det jag inte kan avgöra (ännu) är hur den påverkas av temperatur luftfuktighet etc. jämfört med min Sandberg som är väldigt stabil.
När det gäller beskrivningen av denna bas på Thomanns hemsida så är det några saker som inte är korrekta!
Det är inte WSC JB45 machine heads!
Det är inte High gloss natural, den är matt!
Oklart vilket träslag i kroppen, Alder eller Swamp ash? Förekommer båda uppgifterna!

Men sammanfattningsvis: Toppenbas till ett mycket överkomligt pris!!