Till sidans innehåll
seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

Harley Benton Dynamic Compressor

Leverans beräknas mellan Onsdag, 4.09. och Torsdag, 5.09.
transparent compressor
Sven6143 14.01.2014
Väldigt transparent och subtil som effekt, då den inte färgar ljudet alls, till skillnad från en viss classicer som färgar ljudet en hel del. Finns hur mycket skrivet som helst om de som letar efter en compressor som INTE färgar ljudet och är mer transparent. Butiq-chopparna har gärna tillgodosett det behovet för stora summor och flashiga namn. Denna lilla raring gör dock det jobbet åt dig nästan gratis ;)

det enda negativa är att den inte gör sig jättebra som boost, då den inte är så volymstark, men det har man ju annat till.

Anonym 10.09.2016
Ännu har jag inte skruvat åt riktigt alla håll, men pedalen verkar kunna leverera som jag hoppats på. Gediget bygge. Och prisvärd. Mer compressorpedal för pengarna är svårt att hitta.

Gör det den ska till ett oslagbart pris.
Mikael3187 01.01.2015
Jag gillar verkligen Joyo/Harley Benton pedalerna överlag och jag har flera på mitt pedalbord. Tremolo, delay osv, plus nu även compressorn. Jag gillar enkelheten och att den inte låter så "kluckig" som en del compressorer kan göra. Jag använder den mest för att jämna ut nivåerna och skapa extra "häng" i tonen. Fungerar felfritt.

AL
Great price, great pedal
Anton, L 12.02.2018
Good for the money, limited features but it does what it's supposed to at a competitive pricepoint

C
Grym pedal för ett schysst pris!!
Cylinderswede 10.04.2024
En bra byggd dynamisk kompressorpedal som gör det den ska felfritt!! God ersättare för min fd onödigt dyra kompressorpedal.

Kanonbra Compressor
Mystiq 23.04.2021
Underbar compressor som fetar till ditt ljud utan att stjäla effekt av dist eller andra pedaler, lätt att ställa in så mycket comp du vill ha, bra pris och hög kvalitet.