seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

stabilitet

funktion

Gator GR-4S

Leverans beräknas mellan Torsdag, 18.07. och Fredag, 19.07.
Bra rack-case
Anonym 17.10.2014
Detta rack-case skyddar dina dyrbara effekter eller som i mitt fall ett försteg och ett slutsteg till gitarr. Materialvalet gör att caset känns väldigt stabilt trots att det är lätt. Att caset i sig är lätt är ju ingen nackdel när man ska bära omkring på det. Det enda jag saknade var någon slags stöd i mitten eller i bakkant för den understa enheten. I mitt fall har jag ett 2 x 50 watt rörslutsteg där och det kändes inte helt ok att låta det hänga bara i framkant, därför slöjdade jag till en lagom träklots som jag limmade fast i botten, detta gav det stöd jag ville ha och sen har det fungerat hur bra som helst. Eftersom jag har detta case ståendes ovanpå en gitarrhögtalare så har jag dessutom monterat på gummifötter, annars hade risken varit stor att den glidit omkring på grund av vibrationerna och då med risken att den hade åkt i golvet. Locken är rymliga och även med enheter som fyller ut hela vägen så har man möjlighet att låta kablar åka med där. Sammanfattningsvis ett bra rack-case som låter sig anpassas till dina behov.
stabilitet
funktion