Till sidans innehåll
seventy years logo
Thomann firar jubileum! Tack för din lojalitet! Upptäck våra jubileumserbjudanden nu. Till erbjudanden

Gator GR-2S

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 17.10.
PJ
Bra billig rackcase.
Per Johan 10.01.2014
Köpte caset för att stoppa i min 1he synhtmodul och den gör jobbet som man kan förvänta sig. Eftersom jag bara använder 1he av 2 så blir det gott om plats att förvara kablar och diverse småutrustning som tillhör. Caset har inte fått genomlida allt för stora påfrestningar då vi bara giggar 5-10 ggr per år. Plasten och låsanordningarna verkar stabila. Däremot är jag lite missnöjd med handtagen då ett av dom lossnat i ena upphängningen. Det kanske bara var ett måndagsexemplar och jag hade otur. Det gick i alla fall att laga enkelt genom att trycka dit det igen. Ett billigt och bra case som funkar hur bra som helst.

Z
Ruggigt tålig!
ZimeX 28.11.2014
Passade perfekt till Hartke LH 500.
Enkel att använda
Bra kvalitet
Mycket bra kvalitet på butterfly låsen.
Enkel att bära med sköna handtag.
Inte ett dugg skev så locken passar lika varje gång.

C
Ok case
Chrisnt 05.05.2017
Case is great and lightweight. There is however a panel that falls of as you try to screw equipement on. I had to use tape to hold it in place to that one screw went through and then it is fine.