Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Torsdag, 11.07. och Fredag, 12.07.
L
Superbra
Little_Ang 04.01.2021
Är egentligen Marshallrörfantast, och det är vad jag spelat på i snart 40 år. Men insåg nyligen att det finns annat än Gibson och Marshall :-) och köpte en Telecaster. Eftersom jag då ville ha något som kunde ge mig lite skönt Fenderljud med dess berömda twang utan att det skulle kosta skjortan slog jag till på denna. Har inte ångrat det en minut, alla klassiska Fenders finns modulerade där i, och en uppsjö av andra bra modeller med, som exempelvis VOX. British (Marshall) låter helt okej de med, till med så jag inte alltid orkar plugga in i min egna. Supernice att kunna ladda ner ljudprofiler från appen, exempelvis ville jag har Ace Frehleys ljud från Dressed to Kill, bara att söka och ladda ner, samma med Slash (Sweet child of mine), bara att ladda ner. Listan kan göras lång och man kan ju dessutom anpassa och konfigurerar egna ljudbilder. Fett bra att plugga in ett par hörlurar och sedan para ihop med iPhonen via bluetooth och spela med sina favoritband. Funkar såklart via den inbyggda Celestionhögtalaren med, men då kan ljudet från musiken bli lite vasst ibland, låter bättre i lurarna. Däremote låter det inte vasst om gitarren när man spelar via högtalaren, tvärtom, det ljudet är varmt och trevligt. Som avslutning kan jag tilllägga att den spelar extremt högt om man behöver det :)

a
Best modeling amp for 2020
amdyzan 24.06.2020
I have own a Marshall CODE 100. But this beast is miles better in sound and function. Celeste speaker is very good. The pedal is great and easy to understand and use.

Good work Fender! I'm so happy with this amp.